Підсумки конкурсу підведені: ТОП-10 найкращих ідей для розвитку компанії Текстиль-Контакт
Розвивати бізнес компанія «Текстиль-Контакт» прагне в національному масштабі. Збільшуючи розмір інвестицій, відкриває нові підприємства, покращує технологію виробництва, впроваджує інновації.
Чисельність працівників постійно зростає, що свідчить про успішну діяльність і позитивний вплив на економічне зростання країни.
Досягнення за 2019 рік
Колективу групи компаній «Текстиль-Контакт» є чим пишатися:
- Увійшли в «Топ-20 найважливіших інвестиційних проектів».
- Отримали сертифікат про відповідність системи якості менеджменту вимогам міжнародного стандарту ISO 9001 діє до: 2015.
- Експерт Geoffrey Willis – СЕО компанії «Trigon Selest» визнав, що фабрика «ТК-Стиль» відповідає стандартам світової якості (рівню ААА). Також спільно з партнерами (Чернігівським ТПП) підприємство відкрило «Школу швейної майстерності».
- Відкрилося нове швейне виробництво в м.Києві та почалося будівництво фабрики в Одесі, понад 100 осіб забезпечили роботою – це результат діяльності «ТК-Домашній Текстиль».
- «ТК-Лубни» приєдналася до групи компаній «Текстиль-Контакт», там кількість працюючих з початку року збільшилася від 98 до 115 осіб.
Список досягнень можна продовжувати, сюди входить і запуск виробництва нового пледа-трансформера (4 в 1), ідею для створення якого запропонував дизайнер Віктор Анісімов та багато соціальних проектів. Домогтися високих результатів допомагає згуртована команда співробітників, які діляться своїми ідеями.
Конкурс від «Текстиль-Контакт» на кращу ідею 2019 року
Спільна дружна робота колективу надихає на реалізацію нових планів. Серед співробітників традиційно проводиться конкурс – «Топ 10 бізнес ідей для ТК». Пропозиції аналізуються, визначаються особливо цікаві й ефективні, які потім втілюються в життя. За підсумками конкурсу 2019 року кращими визнано чотири ідеї:
- Ідея 1: На швейних фабриках, що входять в групу компаній «Текстиль-Контакт», як і на інших підприємствах подібного роду, є залишки тканин, синтепону. Світлана Янкова пропонує не викидати або віддавати на переробку, а використовувати для пошиття м’яких іграшок, подушок, маленьких одеялец. Потім ці вироби віддавати в дитячі будинки та школи-інтернати, а кращі шматочки використовувати для організації гуртків «Крою та шиття».
- Ідея 2: Олени Шевцової, яка пропонує автоматизувати процес виробництва на фабриці в Лубнах, починаючи від поставки матеріалів, нарахування зарплати і до виходу готової продукції.
- Ідея 3: Кожен магазин тканин від компанії «Текстиль-Контакт» повинен розширити сферу надання послуг клієнтам. Для цього Катя Фоки пропонує обладнати при кожній торговій точці міні-ательє, де можна буде шити одяг, постільну білизну, штори та інше.
- Ідея 4: Юрій Цехмістер пропонує розробити, систематизувати й об’єднати правила і розпорядження компанії в один документ, для персоналу створити методички, інструкції, пам’ятки
Всіх учасників чекають пам’ятні дипломи та грошове заохочення. Додатковий приз за кращу ідею від друзів компанії отримає учасник конкурсу під псевдонімом ТК Ю.П. Його ідея полягає в тому, щоб тим, хто ділиться відгуками і фото виготовлених речей, додає історії з різних заходів «Текстиль-Контакт», робити знижку.
На цьому колектив не зупиняється, командний дух на підприємстві сприяє виникненню нових раціональних пропозицій. Конкурс «Топ 10 бізнес ідей для ТК» в 2020 році вже стартував!