Як пройшла участь компанії «Текстиль-Контакт» у виставці Design Living Tendency 2019?
«Текстиль-Контакт», як провідний оператор оптово-роздрібної торгівлі текстильною продукцією в Україні, орієнтується на сучасні розробки і інноваційні технології, стежить за модними тенденціями, прагне здивувати і задовольнити попит покупців, пропонуючи нові товари. Бере активну участь у громадському житті та регулярно запрошується на різні вітчизняні та закордонні заходи.
Ось і в цьому році компанія брала участь в Design Living Tendency. Що це за подія, як пройшло і чим вдалося порадувати?
Що таке Design Living Tendency: для чого проводиться і що тут представляють
Виставка триває три дні, відкриває текстильні інновації і встановлює моду в сфері дизайну інтер’єру на наступний рік. Тут зустрічаються понад 500 компаній – клієнтів і постачальників для ділового партнерства, які пропонують:
- М’які домашні меблі для спальні, кухні, вітальні та дитячої кімнати.
- Офісні меблі.
- Текстиль для дому.
- Освітлення і декор для вікон.
Виставка – це не тільки демонстрація товару, але і його можливостей. Виробники меблів знайомляться з текстильною продукцією і укладають вигідні угоди. Компанії «Текстиль-Контакт» вдалося зробити на гостей заходу яскраве враження, адже показала якісний текстильний матеріал.
На виставці Design Living Tendency тканини «Текстиль-Контакт» для домашніх виробів і декоративного оформлення інтер’єру були представлені в широкому асортименті. Зразки полотен для м’яких меблів, постільних комплектів, подушок, пледів, скатертин, для оформлення вікон і ванної кімнати відрізнялися:
- Великою кількістю забарвлень – від однотонних пастельних тонів, до яскравих з цікавими принтами, новорічними матеріями і тканинами з іншим тематичним ухилом.
- Різноманітністю фактур.
- Високою якістю матеріалу.
Компанія регулярно піддає перевіркам пропонований товар і має сертифікати на відповідність заявленим властивостям.
Чому «Текстиль-Контакт» отримує масу позитивних відгуків
Чому клієнти віддають перевагу продукції компанії? – тому, що є надійним партнером і пропонує для співпраці:
- Найширший асортимент. В каталозі налічується більше 30 000 різних позицій. Тут представлені як звичайні бавовняні матерії і трикотаж, так і вишукані – шовк, парча, атлас, оксамит, штучне і натуральне хутро.
- Прийнятну ціну. Займається постачанням тканин від знаменитих європейських і азіатських виробників без посередників, на вигідних умовах – це дозволяє реалізувати полотна за доступною вартістю. Кожна партія матеріалів обов’язково проходить перевірку, відповідно до стандартів якості.
- Відповідальне ставлення і гідний рівень обслуговування. Пропонований товар є в необхідній кількості на складах компанії. Незалежно від обсягу замовлення доставка з мережі магазинів здійснюється швидко тільки перевіреними, надійними транспортними компаніями в будь-який регіон України.
Завдяки командній роботі співробітників і копіткій праці великого колективу, холдинг «Текстиль-Контакт» на виставці Design Living Tendency отримав високу оцінку і позитивні відгуки про представлену текстильну продукцію від партнерів.
На досягнутому підприємство не збирається зупинятися, вивчаючи тенденції в модній індустрії, в наступному році також з’явиться на виставці з новими захоплюючими пропозиціями і твердим зобов’язанням ще більше урізноманітнити асортимент.