Як особистий бренд власника впливає на бізнес?

Засновник групи компаній “Текстиль-Контакт” Олександр Соколовський, в рамках бізнес події Get Business Festival, поділився власним досвідом,
як розвинений особистий бренд власника сприяє зростанню та захисту бізнесу.

“Можна бути крутим експертом, але треба вміти свою експертність продати", – зазначив пан Олександр.


Донести свою експертність світу можна через рекламу, особисте спілкування, форуми та івенти, значущою посадою у владі, проте найважливішим драйвером сьогодні є соціальні мережі. Для себе я обрав Фейсбук. З 2014-го року я став не тільки споживати контент, а і створювати його особисто, бо вбачаю свою цільову аудиторію саме на платформі фейсбук.

Серед можливостей для власника бізнесу, які відкриває ведення активної сторінки в соцмережах, Олександр виділив наступні:

1.Захист підприємства у випадку свавілля силовиків, рейдерства, тендерних махінацій;
2.Органічна реклама власних продуктів;
3.Допомога HR у пошуку співробітників;
4.Нетворкінг;
5.Пошук, без посередників, торговельних або виробничих приміщень, постачальників, послуг;
6.Пошук і залучення партнерів до волонтерства.

Дивіться повне відео з виступу