Торгова місія фабрики ТК-Стиль в Данію: що за захід?
Компанія Текстиль-Контакт – це лідер на ринку легкої промисловості України. Компанія активно співпрацює з підприємствами, самостійно виготовляє текстиль і готову продукцію.
Щоб не стояти на місці, а постійно розвиватися, засновник компанії Олександр Соколовський намагається регулярно брати участь в різних конкурсах, фестивалях та місіях. Спілкування і конкуренція дозволяю ділитися досвідом і набиратися нових знань. Особливо це актуально для маркетологів і дизайнерів холдингу.
Які переваги компанії Текстиль-Контакт?
Засновник компанії Текстиль-Контакт Олександр Соколовський зумів побудувати великий холдинг завдяки колосальним зусиллям і терпінню. Але, не менш важливо було і є – утримати цю першість на ринку легкої промисловості. У цьому допомагає ряд співробітників, робота яких відповідає високим вимогам клієнтів.
Серед основних переваг виділяють:
- Ціна продукції;
- Асортимент товару;
- Висока якість;
- Рівень обслуговування і розташування магазинів.
Цінова політика – один з найбільш важливих факторів у сфері торгівлі. У компанії Текстиль-Контакт, за рахунок великої кількості тканин самостійного виготовлення, встановлені ціни, доступні для будь-якого споживача.
Каталог інтернет-магазину Текстиль-Контакт налічує більш ніж 30 тисяч позицій тканин. Серед них кращі тканини з країн Європи та Азії, а також бавовняні тканини самостійного виготовлення. Також, на сайті можна знайти ексклюзивні позиції, такі як натуральне хутро або розкішний китайський шовк.
Якість товару – це той фактор, за яким стежать головні фахівці компанії. Кожен рулон тканини, який потрапляє на прилавок магазинів Текстиль-Контакт, відповідає високим стандартам якості європейського рівня. Тому продавці компанії ручаються і пишаються високою якістю продукції.
Перш ніж стати офіційним співробітником мережі магазинів Каштан, потенційний продавець проходить спеціальне навчання. Професійне зростання і знання характеристик тканин Текстиль Контакт – це ті чинники, без яких неможливо бути хорошим продавцем і надавати якісні консультації.
Також, особливим плюсом є територіальне розташування магазинів мережі Каштан. Кожен магазин знаходиться поблизу станцій метро або ж в місцях, з гарною транспортною розв’язкою. Це забезпечує постійний потік клієнтів і бажання покупців повертатися знову і знову.
Торгова місія фабрики ТК-Стиль в Данію: що це і як пройшов захід?
У березні 2020 року співробітники чернігівської фабрики ТК-Стиль їздили в Данію, щоб взяти участь в торговій місії з ініціативи ЄС EU4 Business і за підтримки асоціації «Укрлегпром».
Основна мета торгової місії – значно розширити присутність українських швейних підприємств на ринку Данії, а також встановити ділові відносини з потенційними партнерами.
Під час місії співробітники чернігівської фабрики ТК-Стиль знайомилися з умовами праці та порядками партнерів з Данії. Для цього вони відвідували найбільші заводи і підприємства.
За весь період бізнес-відрядження, було проведено більш ніж 18 зустрічей з 32 потенційними компаніями-партнерами. Завдяки успішним переговорам, на сьогодні 20 компаній згодні на подальшу співпрацю з фабрикою ТК-Стиль.