Текстурована нитка від Текстиль-Контакт: особливості та переваги

Головним принципом багатопрофільного холдингу «Текстиль-Контакт» є постійна робота, спрямована на удосконалення якості продукції та розвиток нових ідей і планів. Підприємство «ТК-Фурнітура», що входить до складу «Текстиль-Контакт», у 2017 році реалізує давно задуманий проект і відкриває виробництво швейних ниток торгової марки «Барва».

Нитки від Текстиль-Контакт – власного виробництва

Дане виробництво єдине в Україні. Основні переваги полягають:

  • У швидкому виконанні замовлень на кольорову нитку;
  • Широкому асортименті за етикеточний номерами.

Виробничий процес успішно пройшов сертифікацію і підтвердив якісність української нитки – це стало переконливим аргументом для потенційних клієнтів.

Продукція, що випускається нитка класифікується за видами:

  • Штапельна;
  • Армована;
  • Текстурована;
  • Високоміцна.

Створена палітра з 320 кольорів і карта на 240 затребуваних клієнтами відтінків. Нитки від Текстиль-Контакт використовуються для пошиття форми українських військовослужбовців. «ТК-Фурнітура» вже поставляє вироби вітчизняного виробництва зарубіжної компанії «РІФ-1» і активно працює над розширенням асортименту.

Навіщо використовувати текстуровану нитку і для чого вона потрібна?

Українська ТМ «Барва» представила ринку легкої промисловості нову продукцію – текстуровану нитку. Сучасна технологія виробництва, низька собівартість сировини при невитратному процесі виготовлення забезпечують невисоку ціну нитки, але гарантує високі споживчі якості.

Застосовують текстуровану нитку для обробки швів на в’язаних і трикотажних виробах. Швейні підприємства можуть придбати в намотуванні 10 000 метрів.

Катушка-гігант одночасно виконує ряд завдань:

  • З розрахунку по витратам оверлочні матеріали незаперечно зручно застосувувати при тривалих виробничих циклах. Встановлюючись на оверлок, велика бобіна захистить від переривання шва на видному місці виробу;
  • Не потребуючи частої зупинки роботи оверлока для заміни котушки, збільшує продуктивність процесу.
  • Купуючи котушки ниток з намотуванням в 10 000 метрів, покупець здійснює оптову покупку, яка обходитися значно дешевше.

Нові текстуровані нитки від ТМ «Барва» пропонуються споживачам в трьох основних кольорах:

  • білому;
  • чорному;
  • бежевому.

Це перша нитка, запропонована українським швейним підприємствам в такому довгому намотуванні.

Продукція ТМ «Барва» регулярно видається на виставках легкої промисловості. Біля рекламних стендів іноді спеціально встановлюють швейні верстати, щоб бажаючі могли протестувати продукцію і упевнитися в її якості. Все більше швейних фабрик переконуються, що нитки від Текстиль-Контакт не поступаються за своїми характеристиками імпортним товарам.