Текстиль Контакт в E-AWARDS 2018 – підсумок кропіткої роботи над якістю і сервісом
Компанія «Текстиль Контакт» вперше бере участь в конкурсі Ukrainian E-Commerce Awards, але для засновника це не перший досвід отримання загального визнання. ТОВ «Текстиль Контакт» вже більше 20 років є лідером продажів на всеукраїнському ринку легкої промисловості. Незважаючи на підсумки голосування, «Текстиль-Контакт» щодня є вибором споживачів.
Уже шість років поспіль проводиться Всеукраїнський конкурс Ukrainian E-Commerce Awards, в якому змагаються найкращі інтернет-проекти на території держави. Вибір споживачів проходить шляхом голосування за тий чи інший улюблений проект. Анонімне голосування проводиться в мережі, не потрібно додаткової особистої інформації та паспортних даних.
У 2018 році засновники конкурсу особливу увагу віддали категорії «Інтернет-Проекти», розділивши її на безліч окремих галузей. Відповідно, кожен споживач може проголосувати за улюблений магазин електротехніки, косметичних засобів, текстильної продукції та будматеріалів.
В якій номінації бореться за перемогу Текстиль-Контакт?
Номінація «Вибір споживачів» – найбільш широка. Категорія складається з безлічі галузей, і відповідних інтернет-магазинів, і проектів. Покупці можуть проголосувати за улюблений інтернет-магазин тканин і фурнітури «Текстиль-Контакт».
За що споживачі вибирають Текстиль Контакт:
- Широкий асортимент продукції;
- Вигідні умови співпраці.
Каталог інтернет-магазину регулярно рясніє новинками, постійно необхідними і модними тканинами, ексклюзивною фурнітурою і рідкісними позиціями. Кожен покупець, і навіть новачок, може легко розібратися на сайті, знайти з пошуку в каталозі потрібний продукт. Зручність сайту – перше, на що звертає увагу споживач.
Умови інтернет-магазину «Текстиль Контакт» надають можливість покупцеві придбати необхідний відрізок тканини, незалежно від розміру. Компанія займається оптово-роздрібною торгівлею і відповідно для кожної категорії покупців підготовлені спеціальні програми лояльності.
З доставкою товару не виникає труднощів – масове виробництво тканин дозволяє складах зберігати тисячі метрів готового текстилю. Товари відправляються кур’єром по столиці, або послугами транспортних компаній в різні міста України. Також для покупців діє послуга самовивозу з центрального складу в Києві. На місці можна ознайомиться з обраною продукцією, оцінити якість на дотик.
Віддати свій голос за інтернет-магазин можна, перейшовши за посиланням з головної сторінки сайту tk.ua або на сайті www.e-awards.com.ua. Всі голоси будуть враховані включно до 20 квітня.
Варто відзначити, що в цьому році заявки на участь подали понад 300 українських інтернет-магазинів, а в минулому році учасниками конкурсу були 200 інтернет-проектів. Збільшення заявок свідчить про активне зростання сфери електронної комерції в Україні, про розвиток і залучення інтересу з боку споживачів.
Стежити за голосуванням, вести підрахунок голосів і брати участь у визначенні переможців буде спеціалізоване журі. До складу входять досвідчені інтернет-маркетологи, керівники успішних комерційних проектів, інвестори і спонсори e-commerce.
Голосування відкрите для кожного споживача рівно до 16 квітня. Далі, 20 квітня, на урочистій частині вручення призів і нагород, будуть озвучені імена всіх переможців конкурсу.