Олександр Соколовський про чорний піар та інформаційну безпеку бізнесу.
Засновник групи компаній «Текстиль-Контакт» Олександр Соколовський дав інтерв’ю Оксані Аккерман (засновниці PR Buto Akkerman), у якому поділився власними кейсами та порадами щодо протидії атакам чорного піару.
У розмові йшлося про те, як відрізнити органічну хвилю критики від замовної кампанії, хто може стояти за інформаційними атаками, а також які відповіді бізнесу є найбільш ефективними — від стандартних пресрелізів і судових дій до креативних рішень.
«Це розмова про антикризовий PR, інформаційну безпеку та реальні кейси боротьби з дискредитацією. А головне — що робити, коли ваша компанія опинилася під прицілом», — підсумувала Оксана Аккерман
Дивіться інтев’ю за посиланням