Новинка у компанії Текстиль-Контакт: що таке “Текстильний Дайджест”?

Компанія «Текстиль-Контакт» вже багато років є лідером на ринку легкої промисловості України. Прогресивний холдинг регулярно знаходить нові шляхи розширити асортимент, запустити нові виробництва та знаходиться на гребені популярності. Таким чином, за 25 років існування компанії були відкриті підприємства та фабрики з виготовлення:

  • виготовлення текстилю;
  • предметів домашнього текстилю;
  • спецвзуття та спецодягу;
  • ниток;
  • предмети гардеробу.

У зв'язку з останніми подіями, які змусили здригнутися всю планету, а точніше, пандемією коронавірусу, виявилося, що в країні немає підприємств, які могли б виготовляти костюми для лікарів. Компанія Текстиль-Контакт спочатку перепрофілювала одну зі своїх фабрик на пошиття захисних костюмів для медиків, а потім запустила нове виробництво під назвою «ТК-Мед Захист». Наразі виробництво працює зі стовідсотковим завантаженням, поповнюючи при цьому запаси костюмів для українських медиків.

Діяльність компанії Текстиль-Контакт не проходить гладко, як і в будь-якому бізнесі часто виникають різні складності. Але головне, що змушує не зупинятися на досягнутому, а постійно рухатися вперед – це віра у себе та у свої можливості. За кожною невдачею та темною смугою, обов'язково наздожене біла. Саме тому курс компанії Текстиль-Контакт спрямований на постійний розвиток та вдосконалення себе.

Де можна отримати новини про компанію Текстиль-Контакт?

Компанія Текстиль-Контакт завжди намагається бути ближчою до своїх покупців. На сайті інтернет-магазину регулярно оновлюються банери та інформаційні блоки, в яких можна дізнатися про акційні товари, актуальні новинки та знижки. Також інформація оновлюється і на офіційних сторінках компанії у соціальних мережах. Кожен покупець може приєднатися до групи компанії та слідкувати за новинами Текстиль-Контакт.

Що таке текстильний дайджест?

Текстильний Дайджест – це нове рішення для компанії. Це сторінка в Інтернеті, яку ведуть співробітники компанії. На сторінках Дайджеста у захоплюючій формі подано історію походження компанії, шлях становлення та розвитку, а також актуальні проблеми та шляхи їх вирішення.

У дайджесті особливе місце посідає блок «Слово засновника». Там засновник компанії Текстиль-Контакт Олександр Соколовський висловлює свої думки щодо діяльності співробітників компанії, надає підтримку в такий непростий час і просто по-людськи дякує кожному за виконану роботу.

Текстильний Дайджест цікаво прочитати не лише співробітникам компанії, а й простим покупцям. Особливість компанії Текстиль-Контакт у тому, що вона знаходиться як на долоні перед своїми клієнтами, не приховує складнощів, ділитися радощами та злетами. Прочитавши Дайджест, кожен може відчути себе членом великої родини під назвою "Текстиль-Контакт".